Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Velkommen til en deiligstyrkene start på lørdagen med nydelige Tonje!

Er du nysgjerring på Ashtanga yoga og aldri prøvd det før? Her er alle velkommen både nybegynnere og viderekomne!
Vi skal gjøre øvelser både stående og sittende, hvor hver bevegelse kobles til enten en innpust eller utpust. Øvelsene holder i vi i 5-10 pust, slik at vi utvikler utholdenhet og styrke. På den måten rekker vi også å komme skikkelig inn i øvelsen og bli kjent med den. Til slutt har vi en ledet avspenning og roer helt ned.
Ashtanga yoga har tre hovedsekvenser, på denne timen skal vi jobbe med halve første sekvens (Primary series også kalt yoga chikitsa). Sekvensen bidrar til å både rense og balansere kroppen. Ashtanga systemet har til hensikt å bidra til at vi utnytter potensialet vårt; både fysisk, psykisk og spirituelt. Vi bruker pust, fysiske øvelser og fokuspunkter for å få en større tilstedeværelse og bli kjent med oss selv.
Velkommen på yoga! 
Share on Facebook

Personvernerklæring

Logg inn